Zarządzanie zadaniami w czasie

Szkolenia i warsztaty z zarządzania zadaniami w czasie  obejmuje następujące zagadnienia : perspektywy postrzegania czasu i jego alokacja, określanie priorytetów, metoda Alpena, złodzieje czasu, oczyszczanie umysłu i zadania dwuminutowe, narzędzia wspomagające zarządzanie zadaniami.

Szkolenie obejmuje 26 godzin  w układzie 3 dniowym (10/8/8 godz.)

Całość szkolenia obejmuje:

  • test wejścia,
  • zajęcia wykładowo-warsztatowe,
  • test wyjścia.

Grupa uczestników może liczyć od 12  do 15 osób.

Harmonogram zajęć i zapisy:

HARMONOGRAM GRUPA 124/A – szkolenie zakończone.

GRUPA 124/B – szkolenie zakończone.

GRUPA 124/C – termin szkolenia: 14, 21 i 28 maja 2021r.

Zapisy są prowadzone za pomocą systemu Moodle:

Warunkiem koniecznym uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie uczestnictwa przez system Moodle oraz złożenie dokumentów aplikacyjnych:

W przypadku uczestników projektu, którzy już korzystali ze wsparcia – wystarczy złożenie oświadczenia. Dokumenty można składać w formie:

  • papierowej (pok. 408 budynek Rektoratu) z dopiskiem (ołówkiem) „szkolenie 7.124”
  • elektronicznej  na adres: beata.byczyk@put.poznan.plz tematem wiadomości „szkolenie 7.124”

GRUPA 124/D – realizacja planowana po 1 czerwca 2021.