Szkolenie z działania mózgu w pracy dydaktycznej obejmuje następujące zagadnienia: budowa i możliwości mózgu, świadomość i przeżywanie, interpretator rzeczywistości,
kanały percepcyjne i ich znaczenie w pracy dydaktycznej, fitness dla mózgu, schematy myślenia, błędy poznawcze w procesie dydaktycznym, budowanie angażującego przekazu dydaktycznego.
Szkolenie obejmuje 28 godzin w układzie 4 dniowym.
Całość szkolenia obejmuje:
- test wejścia,
- zajęcia wykładowo-warsztatowe,
- test wyjścia.
Grupa uczestników może liczyć od 12 do 15 osób.
Harmonogram zajęć i zapisy:
HARMONOGRAM GRUPA 125/A – szkolenie zakończone
GRUPA 125/B – szkolenie zakończone.
Warunkiem koniecznym uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie uczestnictwa przez system Moodle oraz złożenie dokumentów aplikacyjnych:
W przypadku uczestników projektu, którzy już korzystali ze wsparcia – wystarczy złożenie oświadczenia. Dokumenty można składać w formie:
- papierowej (pok. 408 budynek Rektoratu) z dopiskiem (ołówkiem): „szkolenie 7.125”
- elektronicznej na adres: beata.byczyk@put.poznan.pl z tematem „szkolenie 7.125”