Działanie mózgu w pracy dydaktycznej

Szkolenie z działania mózgu w pracy dydaktycznej obejmuje następujące zagadnienia: budowa i możliwości mózgu, świadomość i przeżywanie, interpretator rzeczywistości,
kanały percepcyjne i ich znaczenie w pracy dydaktycznej, fitness dla mózgu, schematy myślenia, błędy poznawcze w procesie dydaktycznym, budowanie angażującego przekazu dydaktycznego.

Szkolenie obejmuje 28 godzin  w układzie 4 dniowym.

Całość szkolenia obejmuje:

  • test wejścia,
  • zajęcia wykładowo-warsztatowe,
  • test wyjścia.

Grupa uczestników może liczyć od 12  do 15 osób.

Harmonogram zajęć i zapisy:

HARMONOGRAM GRUPA 125/A szkolenie zakończone

GRUPA 125/B – szkolenie zakończone.

Warunkiem koniecznym uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie uczestnictwa przez system Moodle oraz złożenie dokumentów aplikacyjnych:

W przypadku uczestników projektu, którzy już korzystali ze wsparcia – wystarczy złożenie oświadczenia. Dokumenty można składać w formie:

  • papierowej (pok. 408 budynek Rektoratu) z dopiskiem (ołówkiem): „szkolenie 7.125”
  • elektronicznej  na adres: beata.byczyk@put.poznan.pl z tematem „szkolenie 7.125”